איך מנסים מרזל ובן גביר לטרפד את הסכם הפיוס עם טורקיה?

המשיבים התעלמו מפעולתם האלימה של הטרוריסטים, מהעובדה כי הצטיידו באלות, סכינים, מוטות ברזל בקבוקי תבערה
איתי גדסי No Comments on איך מנסים מרזל ובן גביר לטרפד את הסכם הפיוס עם טורקיה?

ראשי עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל, עו"ד איתמר בן גביר, ובנצי גופשטיין מארגון להב"ה הגישו לפני כשעה לבית המשפט העליון עתירה בדרישה לבטל את הסעיף בהסכם ולפיו יש לפצות את המחבלים שתקפו חיילי צה"ל ואת מ משפחותיהם של אלה שנהרגו

ראשי עצמה יהודית צילום: Hadas Parush/FLASH90
המשיבים התעלמו מפעולתם האלימה של הטרוריסטים, מהעובדה כי הצטיידו באלות, סכינים, מוטות ברזל בקבוקי תבערה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הסכם הפיוס הישראלי-טורקי יצא לדרך והפך לעובדה מוגמרת, אך יש מי שלא אומרים נואש: ראשי עוצמה יהודית, ד"ר מיכאל בן ארי, ברוך מרזל, עו"ד איתמר בן גביר, ובנצי גופשטיין מארגון להב"ה הגישו לפני כשעה לבית המשפט העליון עתירה בדרישה לבטל את הסעיף בהסכם ולפיו יש לפצות את המחבלים שתקפו חיילי צה"ל ואת מ משפחותיהם של אלה שנהרגו.

לדברי העותרים :"ההסכם שחתמו המשיבים פוגע פגיעה אנושה בשלטון החוק ולמעשה במעמדה הדמוקרטי של מדינת ישראל: לא יכול להיות כי מי שביקש לפגוע ולרצוח (או קרובי משפחתו) מוצא עצמו מקבל "פיצוי", בגין אותם מעשי עבירה. העותרים יטענו כי חברי הקבינט אינם מוסמכים לחתום על הסכם החותר תחת הערכים הדמוקרטים של מדינת ישראל והופך את שלטון החוק של ישראל ואת הוראות חוק סדר הדין הפלילי בבחינת אות מתה.

לדבריהם, "המשיבים כלל לא התחשבו ברקע ובמעשים של הטרוריסטים, הם התעלמו מכך שאותם טרוריסטים עלו למשט טרור במופגן ותוך מטרה ששמו לעצמם לפגוע בישראל ולהפר את המצור הימי, הם לא נתנו משקל לעובדה כי אותם טרוריסטים שמקבלים פיצוי לא שעו למאמצי ישראל למנוע את הגעת כלי השיט לעזה באמצעות הידברות דיפלומטית, באמצעות הודעה מראש, כריזה והודעות במערכת הקשר.

כמו כן מארגני המשט דחו את הצעת ישראל להעביר את הסיוע שהיה על גבי הספנות, לעזה ישירות דרך ישראל ומכאן שהעידו על עצמם כי מטרתם היא לשבור את הסדר (ראו תגובת המדינה) לא זו אלא אף זו, שהמשיבים התעלמו מפעולתם האלימה של הטרוריסטים, מהעובדה כי הצטיידו באלות, סכינים, מוטות ברזל בקבוקי תבערה, וכי במהלך ההשתלטות על הספינה, הם פגעו בחיילי צה"ל בצורה מאסיבית, גרמו לנפגעים ואף ביקשו לעשות לינץ באחד החיילים תוך השלכתו מהסיפון.

העותרים יטענו כי ההסכם שנחתם פוגע באמון הציבור ואף מעודד מעשה עבירה כאשר חוטאים יוצאים נשכרים והמסר לטרוריסטים הוא שהם יכולים להמשיך להכות, להמשיך ולתקוף, להמשיך ולהפר את החוק, ואף בסופו של יום לקבל פיצוי ממשלת ישראל….. העותרים יטענו כי ההסכם שנחתם לוקה בחוסר סבירות קיצוני תוך הפעלת שיקולים זרים מבלי להתחשב בחוקי המדינה, באזרחי ישראל, ובגל מעשי הטרור הצפוי לפקוד אותנו רק בשל אותה כניעה והתרפסות.



0 תגובות